Klantendienst gesloten, opent om 9u. Tot dan.

Leveringsvoorwaarden


Op werkdagen voor 15u30 uur besteld, volgende werkdag in huis.

Handig.nl bezorgt bij je thuis in heel Nederland en België! Plaats je op een werkdag voor 15u30 uur een bestelling op handig.nl, dan wordt deze nog dezelfde dag verwerkt en de eerstvolgende werkdag door de bezorgdienst bij jou aangeboden*.

Voor de verzending werken we samen met PostNL. Nadat de bestelling werd verwerkt, ontvang je een dag voor de levering een e-mail met een tracking link van PostNL om het pakket tot thuis te volgen. Opgelet : Indien u naar een postbus wenst te verzenden laat u dit best even weten via onze contact pagina.

Onze bezorgdiensten leveren van maandag t/m zaterdag. Opgelet! Bestellingen die tussen vrijdag 15u30 uur en maandag 15u30 uur worden geplaatst, worden op dinsdag bij jou bezorgd.

Aflevering bij de buren

Is de geadresseerde niet aanwezig? Dan bieden we het pakket aan bij de buren. De geadresseerde ontvangt een bericht waarin staat op welk huisnummer het pakket afgeleverd is. Wilt u niet dat de postbode het pakket aflevert bij de buren? Vermeld dan 'alléén huisadres' op het pakket en we leveren het niet af bij de directe buren wanneer de geadresseerde niet thuis is.

Tweede bezorging

Als het afleveren bij de buren niet lukt of wanneer u liever niet heeft dat de postbode het pakket bij de buren afgeeft, proberen we het op een later tijdstip een tweede keer. Wanneer de tweede bezorging ook niet lukt dan kunt u het ophalen bij een postkantoor in de buurt.

*Vanaf het moment dat het order is betaald en de goederen op voorraad zijn.


Verzendkosten

  • Gratis verzending voor bestellingen van meer dan € 100.-
  • Voor elke bestelling van minder dan € 100.- wordt € 4,95 verzendkosten in rekening gebracht.


Bestelling van grote hoeveelheid

Indien u meer dan 2 stuks van een zelfde item wil bestellen kan u best via onze contact pagina informeren naar de beschikbaarheid en de levertermijn.
Als een bestelling bestaat uit een combinatie van producten die wel en niet op voorraad zijn in het magazijn, wordt gewacht totdat alle bestelde producten geleverd kunnen worden alvorens het pakket wordt uitgestuurd. We zullen u daar dan telefonisch of per e-mail over informeren.

Bestelling aanpassen

Wanneer u nadat u besteld heeft een wijziging wilt aanbrengen in uw bestelling, of uw bestelling wilt annuleren, dan kan dit uiteraard. Neem zo snel mogelijk contact met ons op.
Indien uw order reeds is verzonden, dan kunt u uw bestelling bij de postbode actief weigeren. U kunt aan de postbode doorgeven dat u het pakket niet meer wilt hebben. Wij vragen u om ons hiervan ook op de hoogte te brengen zodat de terugbetaling vlot kan verlopen.


Account aanmaken

Voor het plaatsen van een bestelling kunt u kiezen een eigen account aan te maken. Voor het aanmaken van uw account vragen wij u enkele basisgegevens. Deze gegevens worden door Handig.nl uitsluitend gebruikt voor het uitvoeren van uw bestelling(en). Bij het aanmaken van uw account kiest u uw eigen wachtwoord. Met dit wachtwoord, gekoppeld aan uw e-mail adres, kunt u inloggen in uw account. U kunt uw gegevens op die manier te allen tijde raadplegen en wijzigen. Binnen uw account worden eerdere bestellingen opgeslagen, wat het in de toekomst makkelijk maakt om te zien wat u besteld had.